شرکت تولیدی بهداشت کار تولیدکننده ی شیرخشک
فعالیت شرکت بهداشت کار از سال 1379 در دو زمینه متفاوت دارویی و غذایی آغاز گردید. در همان سال جهت انتقال تکنولوژی با چند شرکت خارجی قرارداد منعقد و کارخانه تولید مواد اولیه دارویی در شهر صنعتی رشت ایجاد و همزمان با اخذ مجوزهای لازم به ایجاد کارخانه تولید شیرخشک کودک و غذاهای رژیمی تحت لیسانس شرکت فاسکا بلژیک در شهر صنعتی ساوه شد.

شرکت بهداشت کار با ظرفیت اسمی 17 میلیون قوطی شیر خشک در سال نقش مهمی در جهت رفع نیاز کشور به این محصول دارد. کسب گواهینامه GMP از وزارت بهداشت و گواهینامه HACCP و استاندارد ISO22000 از شرکت توف نورد آلمان و نیز گواهینامه حلال از سازمان غذا و دارو ضامن کیفیت و سلامت محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

کارخانه تولید شیرخشک کودک و غذاهای رژیمی
این کارخانه در سال 1379 با تولید شیرخشک کودک بیومیل فعالیت خود را شروع نمود با این نگرش که در سالهای آتی بتواند تعداد قابل توجهی از محصولات شرکت فاسکا را در ایران تولید و بسته بندی نماید. در حال حاضر محصول تولیدی یعنی بیومیل هم به لحاظ ظاهری و هم از حیث کیفیت با محصولی که در بلژیک تولید میشود کاملاً برابری می نماید برای رسیدن به چنین مقصودی کلیه مواد مصرفی یا مستقیماً از شرکت فاسکا و یا اینکه تحت نظر و تایید آن شرکت خریداری می شود.