شیرخشک کامل ویژه کودکان پس از 3 سالگی
کودکان خردسال ، حتی بعد از شیرخوارگی هنوز نیازمند مصرف شیر هستند. کارشناسان تغذیه استفاده از شیر را حتی بعد از سه سالگی توصیه می کنند. سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا کودکان بالای سه سال نیز به فرمولاهای ویژه نیازی دارند؟ شیر معمولی حاوی مقادیر زیادی پروتئین است که ریسک چاقی و فشار به کلیه ها را بالا می برد. به علاوه نسبت بالایی از پروتئین دریافتی از شیر گاو شامل کازئین است که ارزش بیولوژیک کمتری از وی پروتئین دارد و کمتر موجب رشد ارگان ها می شود. در عوض بیومیل پلاس جونیور دارای مقدار کمتری پروتئین اما با ارزش غذایی بالاتر است که علاوه بر اینکه موجب رشد بهتر کودکان می شود دارای بار کلیوی کمتری نسبت به شیر معمولی است. چربی شیرهای معمولی گاو اکثراً از اسیدهای چرب اشباع شده تشکیل شده که علاوه بر اینکه گوارش آنها مشکل است مضرات زیادی را نیز از نظر چاقی و افزایش چربی های مضر و صدمات قلبی - عروقی دارند. در تهیه این محصول چربی های شیر گرفته شده و به جای آن از روغـن های گیـاهی با پروفـایل اسیـدهای چرب با قابـلیت گـوارش آسـان استـفاده شـده است.
بیومیل پلاس جونیور با اسیدهای چرب امگا6 و امگا 3 با نسبت مناسب غنی شده است که در شیر معمولی چنین نیست ، لذا رشد شبکیه چشم و مغز و عملکرد صحیح سیستم عصبی را تضمین می کند. در این دوران کودک همچنان نیاز به آهن ، روی و ویتامین های D و E دارد و این ویتامـین ها و املاح معدنی در بیومیل پلاس جونیور اضافه شده اند ، تا از رسیدن مقادیر کافی آنها به بدن کودک مطمئن باشیم.


این محصول دارای ویژگی های زیر است :

  • نسبت مناسب کلسیم به فـسفر ، همراه با ویتامین D که باعث جذب بهتر کلسیم می شود. نـسبت مـناسب وی پروتـئین به کـازئین (50 به 50) که باعث  افزایش ارزش بیولوژیک پروتئین های شیر می شود.
  • دارای وی پـروتئین غنی از لوسـین ، ایزولوسین و والین جهت رشد ارگان های کودک.
  • غنی از آهن و ویتامین C جهت جذب بهتر آهن.
  •  این محـصول فاقد گلوتن می باشد لذا بیماران سلـیاکی نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند.
  • دارای پـری بـیوتیک های FOS و  GOS که به هضم بهتر مواد مغذی و دفع راحت تر مدفوع کمک می کند. پری بیوتیک ها کودک را در برابر اسهال و یبوست ایمن کرده و با افزایش قدرت سیستم ایمنی ، بدن کودک را در برابر عفونت ها و آلرژی محافظت می کنند.
  • دارای اسیدهای چرب AA و DHA جهت تکامل سیستم عصبی ، بینایی و مغزی و افزایش  قدرت حل مسئله.
  • دارای تورین و کولین جهت انتقال بهتر پیام های عصبی و پیشگیری از اختلال عملکرد نمک های صفراوی و کمک به گوارش بهتر چربی ها.
  • دارای عنصر روی که در انجام بسیاری از واکنش های آنزیمی در بدن نقش کلیدی دارد. طبق مطالعات انجام شده مشخص گردیده که کوتـاهی قد در افراد بزرگـسال بیـشتر از آنکه به ژنـتیک فرد مربوط شـود تحت تأثیر کمبود روی طی دوران رشد فـرد مـی باشد که الـبته این کـمبود تـحت تاثیر عوامل مختلفی چون دریافت ناکافی این عنصر ، اختلال در جذب یا دفع غیر طبیعی آن می باشد.
  •  این محصول دارای گواهینامه حلال می باشد.