غذای کمکی کودک بر پایه برنج به همراه شیر

  • از آنجایی که مشغله کاری امروزه فرصت کافی برای تهیه غذایی با ارزش غذایی مناسب را برای شیرخواران باقی نمی گذارد ، استفاده از غذای کمکی که حاوی مواد مغذی بوده و در کارخانه ای با استانداردهای روز دنیا تولید و توسط آزمایشگاه های مجهز تست شده باشد ، می تواند کمک شایانی در صرفه جویی زمان برای خانواده ها باشد.
    استفاده از برنج در سفره ایرانی سهم زیادی دارد ؛ اما ترکیب آن با شیر تازه و با کیفیت که توسط فاسکا بلژیک تهیه می شود ، ارزش غذایی بالایی ایجاد می نماید. استفاده از بیومیل سرآل با برنج ایرانی ، علاوه بر پوشش نیازهای غذایی دوران پس از 6 ماهگی می تواند ، کودک را به خوبی برای استفاده از سفره ایرانی آماده سـازد. در تهیه این محصول از ویتامین ها و روغن مرغوب ساخت کارخانجات اروپایی استفاده شده است. در جهت حفظ کیفیت ویتامین ها در فرآیند تولید بیومیل سرآل برنج ، ویتامین ها حرارت داده نمی شوند. فرمولاسیون این محصول بر اساس استانداردهای (2005) ESPGHAN و (2007) CODEX ALIMENTARIUS و آخرین مطالعات و دستاوردهای علمی تهیه شده است.

    • بیومیل سرآل تنها غذای کودک دارای AA و DHA در کشور است که طبق منابع علمی ، نقشی ارزنده در افزایش توانایی حل مسئله و ضریب هوشی کودک دارند و به تکامل سلول های شبکیه چشم کمک می کنند.
    •  حاوی انواع پری بیوتیک ها (FOS و GOS) با نسبت مناسب برای تنظیم میزان فلور باکتری های مفید روده و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک.
    • تولید شده در شرایط سخت گیرانه بهداشتی تحت لیسانس فاسکا بلژیک با استاندارد بین المللی ISO22000 و گواهینامه  HACCP ، برای تضمین سلامت محصول تا 21 ماه پس از تولید ، بدون تغییر  در طعم و ارزش غذایی آن.
    • در بیومیل سرآل برنج از کربوهیدرات های نیمه هیدرولیز شده به روش غیر آنزیمی استفاده گردیده ، لذا این محصول قابلیت هضم بالایی داشته و از آنجایی که دارای طـعم دلنشین وانیل است ، به راحتی توسط نوزاد قابل پذیرش می باشد. در فرمولاسیون بیومیل سرآل برنج ، از شیر غنی از کلسیم ، روی ، آهن ، ویتامین C ، پروتئین ، کربوهیدرات و چربی های مرغوب گیاهی استفاده شده و با تامین مواد مغذی سالم و کامل، رشد بهتر کودک را تضمین می کند. این محصول فاقد گلوتن می باشد ، لذا بیماران سلیاکی نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند.
    •  این محصول دارای گواهینامه حلال می باشد.